665 944 396
sklep@kedameble.sklep.plNajczęstsze pytania
Jak mogę dokonać zakupu w sklepie Kedameble?
Można zamówić meble telefonicznie, napisać maila lub złożyć zamówienie na sklepie internetowym. Szczegóły znajdują się na stronie. Jak kupować?
Ile trwa realizacja zamówienia?
Czas realizacji jest zależny od produktu. Przy każdym produkcie wyświetla się przybliżony okres dostawy, który zawiera: czas potrzebny na wyprodukowanie mebli, czas dostawy na magazyn oraz czas dostawy do klienta. Dołożymy wszelkich starań aby jak najszybciej dostarczyć zamówione meble.
Czy muszę zakładać konto na stronie, żeby kupić meble?
Nie. Wystarczy wypełnić dane do wysyłki po złożeniu zamówienia.
Czy ceny na stronie podlegają negocjacji?
Wszystkie promocje zawarte są na stronie Promocje.
Złożyłem zamówienie, ale chcę domówić jeszcze jeden element. Czy można połączyć te zamówienia?
Można. Jeżeli nie zostało wysłane pierwsze zamówienie to można je połączyć, a za dostawę zapłacisz cenę wyliczoną przez konsultanta.
W jaki sposób pielęgnować meble skórzane?
Meble obite skórą naturalną należy zabezpieczyć specjalnymi preparatami do tego
przeznaczonymi przed rozpoczęciem korzystania z mebli. Tym sposobem
zabrudzenia, które gromadzą się na powierzchni, nie wnikają w ich strukturę,
dzięki powstałej barierze ochronnej. Meble skórzane powinno się czyścić co
najmniej 2 razy do roku i nie częściej, niż co kwartał, natomiast miejsca
intensywnie użytkowane częściej.
- "Leather Cleaner" do gruntownego czyszczenia, który zachowuje
naturalne walory miękkości skóry
- "Leather Protector", który zabezpiecza przed zabrudzeniami
powstającymi w codziennym użytkowaniu, plamami pochodzenia wodnego, olejowego i
alkoholowego
Drewno wymaga opieki
Dlatego dobrze jest pamiętać o podstawowych zasadach pielęgnacji:
Czy możliwa jest zmiana rozmiaru?
Wszystkie dostępne wymiaru produktów zostały zawarte w opcjach zakupu.
Meble dostanę w całości, czy muszę je zmontować?
Krzesła dostarczane są w całośći, jeśli są do samodzielnego montażu zaznaczamy to w opisie.
Jak reklamować meble?
Przy reklamacji prosimy o zdjęcie reklamowanego mebla i zgłoszenie drogą mailową.
Jak długi jest okres gwarancji?
Gwarancja obejmuje od roku do 5 lat w zależności od produktu.
Czy zmienicie tapicerkę na starych meblach?
Jest to wykonalne, lecz często koszt jest porównywalny do zakupu nowego mebla.
Czy możliwy jest odbiór osobisty?
Oczywiście, posiadamy punkt odbiorów osobistych mebli.
Dokładny adres: 63-430 Odolanów ul. Ostrowska 11
Zamawiając kilka mebli cena dostawy będzie niższa?
Przy każdym produkcie opisany jest koszt dostawy. Przy większych zamówieniach możliwość uzgodnienia jego kosztów transportu.
Jesteśmy do Państwa Dyspozycji.